miercuri, 17 mai 2017

International la Civitavecchia

Pe 13-14 mai, impreuna cu Alexandru Dumitrescu, Tudor Nicorici si Serban Prejoianu, am participat (fizic vorbind ) la concursul international de machete de la Civitavecchia. 


Multumesc sponsorului meu, Grupul de firme Laboratorium, pentru prezenta la competitie.
 Faptul ca Laboratorium m-a sprijinit atat moral cat si material a contat enorm pentru mine.



Desi drumul cu masina de la Bucuresti la Civitavecchia a fost lung, impreuna cu trupa am ajuns la destinatie dupa 24 de ore. 



Am concurat cu doua machete, una la clasa C3 si una la clasa C6.
La clasa C6 am concurat cu batranul drakar la care am adaugat ceva detalii pe punte.



Nava vikinga s-a clasat pe locul trei la clasa la care a concurat.


Pentru clasa C3 am scos de la naftalina artileria antiaeriana navala ZU-23. Pentru ca a imbatranit si a suferit de-a lungul timpului cateva stricaciuni i-am aplicat ceva weathering si chiar daca nu am terminat de "imbatranit" si "ruginit" macheta, am plecat cu ea la concurs.



Macheta a obtinut locul 2 la clasa C3.


Echipa Romaniei nu s-a facut de ras. Am incercat sa acoperim cat mai multe dintre categoriile din concurs si ne-am intors cu urmatoare
- Diploma de merit, Vasile Bratu cu MIG 21 Lancer A
- Diploma de merit, Alexandru Dumitrescu cu Bless you
- Bronz, Victor Ștefan Dumitrescu cu Ambuscada dacilor (junior)
- Bronz, Radu Constantin Dumitrescu cu Robotul (junior)
- Bronz, Prejoianu Șerban cu Stalinetz
- Bronz, Alexandru Dumitrescu cu The Yakata Attack
- Bronz, Alexandru Dumitrescu cu Millenium Falcon
- Bronz, Marin Cristian cu Viking ship
- Argint, Marin Cristian cu Antiaeriana navala ZU- 23
- Argint, Nicorici Tudor cu FW190 A8
- Aur, Alexandru Dumitrescu cu Baba Gaga
- Cel mai bun la categoria Aero2 - Nicorici Tudor
- Premiul "Globe-trotter" a fost acordat Asociației Modelism Alba - IPMS ROMÂNIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu